کلبه ی دلشکسته ها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دوست ندارم

 

دوست ندارم خنده باشی بر لبانم جای گیری

 

دوست ندارم خنده باشی بر لبانم جای گیری

 

دوست دارم در کنارم باشی تا که من

 

لبهای زیبایت ببوسم

 

دوست ندارم عشق باشی

 

دوست ندارم عشق باشی، در قلب من جای گیری

 

دوست دارم جان من باشی، که من بی تو بمیرم

 

دوست ندارم شمع باشی

 

دوست ندارم شمع باشی، به یاد من بسوزی

 

دوست دارم که مهتاب شب من تو باشی

 

دوست ندارم اشک باشی ز چشمانم بریزی

 

دوست ندارم اشک باشی ز چشمانم بریزی

 

دوست دارم تا که باران باشی

 

من یک  کویری تشنه باشم

 

تا که از جام وجودت زره زره پیکرم سیراب گردد

 

دوست دارم تا که باران باشی

 

من یک  کویری تشنه باشم

 

تا که از جام وجودت زره زره پیکرم سیراب گردد


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمد حسینی در 1:48 | |